Excite

Camp Rock 2 boekt records in de VS; binnenkort uitgezonden op Disney Channel

Camp Rock 2 doet het ontzettend goed in de Verenigde Staten. The Final Jam trok maar liefst 8 miljoen kijkers. Maar liefst 3 miljoen kijkers vielen in de leeftijdscategorie 6-11. In de film worden hoofdrollen vervuld door de meest bekende Disney-stokpaardjes van dit moment, namelijk de Jonas Brothers en Demi Lovato.

Dit betekent dat het Disney Channel veel meer kijkers trok dan haar belangrijkste concurrenten, ABC en Nickelodeon. Jongeren keken vooral naar de film. Overigens werd deze nog wel iets minder vaak bekeken dan het eerste deel van de film: toen die in 2008 op tv kwam, keken er maar liefst 8,9 miljoen mensen.

Nu de film inmiddels al opgenomen en uitgezonden is, hebben de Jonas Brothers meer ruimte voor andere dingen. Dat ze van die gelegenheid goed gebruik maken, bleek afgelopen weekend wel in Montreal, waar ze optraden voor een groep uitzinnige fans. Toen ze het podium in het Bell Centre betraden werden ze gegroet door 11.500 (vooral vrouwelijke) fans.

Ongeveer een jaar geleden stonden ze op hetzelfde podium, alleen waren er toen wel 21.000 fans aanwezig. Ook Demi Lovato, die de show opende, mocht nog op het podium verschijnen om samen met Joe This Is Me en I Wouldn’t Change a Thing te zingen. Naast hun eigen nummers speelden ze ook nog Drive My Car van de Beatles.

De singel It's On, waarvan de clip hier te zien is, komt uit Camp Rock 2 en is alvast op weg een enorm succes te worden!

Afbeelding:Youtube, It's On

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2020