Excite

Siliconenborsten nekken slang

Je leest het goed. Het is echt de slang die het loodje legde, nadat hij een model in haar borsten gebeten had. Waar te grote borsten zo nu en dan nog wel eens willen leiden tot de dood van de eigenaresse ervan, heeft de opgepompte voorgevel van het Israëlische model Orit Fox de slang het leven gekost.

Tijdens een fotoshoot werden Fox en het dier in allerlei posities gefotografeerd. Nadat de lol van het vasthouden van de slang er wel af was, leek het de Israëlische een goed idee om aan het arme dier te gaan likken. De slang daarentegen zag dat niet zo zitten en beet het model in haar borsten.

Op Youtube werd het filmpje van de Spaanse tv-zender Telecinco al snel een hit. Vele gebruikers leverden commentaar op de video, variërend van beschuldigingen van dierenmishandeling, tot uiting van jaloezie. De reactie 'I wish I was that snake!' verscheen regelmatig op de website.

De geschrokken Orit Fox werd overgebracht naar het Hillel Jaffe ziekenhuis in Hadera, maar kwam er met een tetanusprik goed vanaf. Voor de slang kreeg het verhaal een ander staartje. Een paar dagen na het incident meldde het Telecinco dat het dier was gestorven aan siliconenvergiftiging.

Afbeelding: Flickr, gebruiker dominiqs

 

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2020